~ blog by frida och carro. ♥

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

NY BLOGG! (y

Av frida sötast & carro snyggast. - 27 februari 2011 19:13

chena chena. (;

det är frida som skriver.

som ni märkt om ni kikar förbi, så har jag och min underbaraste carro skaffat blogg. c;

även jag som fixat headern. (y

blev ffs riktigt nöjd,

KOMMENTERA.   

men jag har en egen blogg, ni kan gärna kika förbi där också när ni nu håller på; www.fridathatsme.bloggplatsen.se

den är förevigt bäst, näst efter denna såklart.    

vi kommer blogga varje dag, eller jag kommer iaf försöka blogga varje dag, carro är jag inte helt säkerp å att hon kommer blogga alls.. HAHA, men men, jag ska tjata på henne så kommer hon också blogga varje dag. (;


nu ska jag visa bloggen för carro, HAHA.

hon har inte fått se den än. (;


puuuuuuusss. ;*   

  

bjuder på en bild. (;

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag orkar inte blogga men Frida tyckte jag skulle det så hej. O.o Jag har ingen anning om vad jag ska skriva så hej då. xd  ...


jag sitter vid datorn och sylvester checkar på en film. c; typ barnvakt idag, haha. fick hämta honom från fritids.. ;d men tillbaka till igår, jag red, typ inte. :( för mitt huvud höll seriöst på att sprängas, och halva mitt ansikte typ stack...

Av frida sötast & carro snyggast. - 28 februari 2011 19:35


Fast ne. c: Men du retas så du är elak. :< Fast endå snäll. O.o Jag pratar om Frida för er som är lite .. som inte fatta. c: Jag måste duscha nu men ska skriva klart inlägget. 8D Hurra eller något liknande. c:  Jag hatar fystränning de...

Av frida sötast & carro snyggast. - 28 februari 2011 08:36


jaaaaa. :D för carro är i skolan och jag sitter hemma i pyjamas. HAHAHA. as nice ju. (y ja iaf, ni vet att jag sitter i pyjamas nu. c; kanske för att jag vaknade vid 8. hehe. ;$ pappa va ju uppe så då kunde inte jag sova längre, tydligen. o-o. han ...

Av frida sötast & carro snyggast. - 27 februari 2011 20:09


HAHAHAHA, ja som sagt, jag har lov. men min pappa är lite som han är, och jag måste då gå och lägga mig typ vid halv 10 varenda dag fram till fredag, då jag får gå och lägga mig vid halv 11. HAHAHAHAHAHA. jaja, men jag mst gå ut från datan nu iaf...

Presentation


hejhej,
vi är 2 tjejer på 12 år som kommer blogga på denna blogg.
vi heter frida och carro.
intesserna hos oss är hur olika som helst.
men inget kan skilja vår vänskap åt.
best friends forever. ;*
vi kommer skriva om allt mellan himmel och jord. (a

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards